Kirkkonummen Kauneuspalvelut info

Kirkkonummen Kauneuspalvelut 044 572 4445

Tinantie 1 B  Liiketila 32, kulmahuoneisto katutasossa, Masalassa.
Tarjoamme parturi-kampaamo palvelut, kosmetologiset palvelut, meikkaus ja hierontapalvelut.

Meille on helppo tulla! Olemme aivan Masalanraitin risteyksessä, apteekkia vastapäätä. Masalan juna-asemalta on muutaman sadanmetrin matka.  Auton voi jättää K-kaupan hoitojen ajaksi. Muistathan parkkikiekon!

Olemme myös Facebookissa kirkkonummenkauneuspalvelut. Käy peukuttamassa 🙂 orchidea ja mustat kivet

Suvi Smith – Kirkkonummen Kauneuspalvelut pähkinän kuoressa.

Liikkeen yrittäjä on dibl. kosmetologi-dibl. maskeeraja, shiatsuterapeutti, markkinointi merkonomi,  parturi-kampaaja, AMK Laurea estenomi opiskelija ja sairaanhoidon AMK Laurean opiskelija (11/23 alkaen) 34v vuoden kaupan, markkinoinnin ja kauneudenhoitoalan työkokemus.

Oppisopimus kouluttajana kouluttanut Kirkkonummen Kauneuspalveluissa kosmetologiksi valmistuneen Ksenia Kustovan. Vuonna 2023 on Jenni Kantola (kosmetologi) sekä parturi-kampaajaksi valmistuva marraskuussa 2024. Kirkkonummen Kauneuspalvelut on toiminut aktiivisesti työharjoittelupaikkana Omnian kosmetologi opiskelijoille v. 2012 ja hiuspuolen vuodesta 2023. Aikaisemmin liike Ruoholahdessa Helsingissä vuodesta 2002-2009 Suvi Kurki T:mi. Myös silloin tehtiin yhteistyötä Helsingin Kaupungin kauneudenhoitolinjan kanssa.  Yves Rocher palveluksessa toiminnan johtajana vetämässä Forum ja City käytävän liikkeitä 10v, ennen oman liiketoiminnan avaamista.

Tutuksi on tullut kasvikosmetiikka Yves Rocherin palveluksessa (10v)  myymälävastaavana -kosmetologina Forumissa, City-käytävässä, Itäkeskuksessa ja  Tapiolassa.

Muutama vuosi myös Oriflamen kouluttajana. Koulutusalueena koko Suomi.

Saksassa  Medical Fussplflege- Kosmetikerin Gums yksityisellä jalkahoitoklinikalla Hampurissa ja samalla Goethe institut tutkinto Saksan kielestä.

Yritys tukee nuorten työllistymistä. Tavoitteena on auttaa nuoria saamaan jalansijaa työelämässä ja siksi teemmekin tiivistä yhteistyötä Omnian, Prakticumin ja Laurean kanssa.

Oma osaaminen ja osaamisen päivitys on tärkeää. Teen AMK estenomi ja AMK sairaanhoitajan opintoja töitten ohessa, koska omaakin “kovalevyä “pitää päivittää.

Mikäli haluat meille työharjoitteluun niin voit laittaa sähköpostiin CV:si ja motivaatiokirjeesi : suvi.kauneus@gmail.com

Tervetuloa hoitoihin!

meikkisutityttö