Kirkkonummen Kauneuspalvelut info

Kirkkonummen Kauneuspalvelut 044 572 4445,

Tinantie 1 B  Liiketila 02430 Masala.
Tarjoamme parturi-kampaamo palvelut, kosmetologiset palvelut, meikkaus ja hierontapalvelut. Kosmetologeina Suvi ja parturi-kampaajaopiskelija  (Omniasta) Jenni Kantola. Hän valmistui kosmetologiksi 4/23

Meille on helppo tulla! Olemme aivan Masalanraitin risteyksessä, apteekkia vastapäätä. Masalan juna-asemalta on lyhyt, muutaman sadanmetrin matka.  Auton voi jättää K-kaupan tai Masalan kirkon parkkipaikalle hoitojen ajaksi.

Olemme myös facebookissa kirkkonummenkauneuspalvelut. Käy peukuttamassa 🙂

Löydät meidät helposti! Voit tulla junalla Masalaan tai autolla sillä lähellä on runsaasti parkkitilaa. Olemme myös Facebookissa ja minä 🙂
orchidea ja mustat kivet

Kirkkonummen Kauneuspalvelut pähkinän kuoressa. Liikkeen pääyrittäjä on dibl. Kosmetologi-dibl. maskeeraja, shiatsuterapeutti, AMK-estenomitutkintoja suorittanut, yo- markkinointimerkonomi, Omnian iltalinjalta valmistunut 2022 parturi-kampaaja Suvi Smith. Hänellä on 33 vuoden kaupan, markkinoinnin ja kauneudenhoitoalan työkokemus. Oppisopimus kouluttajana kouluttanut Kirkkonummen Kauneuspalveluissa kosmetologiksi valmistuneen Ksenia Kustovan. Vuonna 2023 on Jenni Kantola (kosmetologi) työharjoittelussa Omnian parturi-kampaamolinjalta.

Tutuksi on tullut kasvikosmetiikka Yves Rocherin palveluksessa (10v)  myymälävastaavana -kosmetologina Forumissa, City-käytävässä, Itäkeskuksessa ja  Tapiolassa.

Oriflamen kouluttajana hän on ollut myös muutaman vuoden,

Saksassa hän on toiminut Medical Fussplflege- Kosmetikerin Gums yksityisellä jalkahoitoklinikalla Hampurissa. Hänellä on ollut 8 vuotta (2003) Ruoholahdessa oma yritys: Kauneuspalvelut Suvi Kurki ja joulukuusta 2012 Masalaan perustettiin Kirkkonummen Kauneuspalvelut. Yritys tukee nuorten työllistymistä. Tavoitteena on auttaa nuoria saamaan jalansijaa työelämässä ja siksi teemmekin tiivistä yhteistyötä Omnian ja Prakticumin kanssa. Tervetuloa hoitoihin!

meikkisutityttö